Tuesday, September 23, 2008

um - cheras - mid vall - kerinchi

aku mulakan hari ni dgn perasaan gusar takut x dapat pi meeting ngan big apple. at last shev tiqa radzi n ain ikut gak pi ofis big apple kat cheras. what??? cheras? katne tuh? adeh.. punya la susah nk cari teksi um yg leh pi cheras..tapi demi kawan2 le gardenie, aku terpaksa guna secret weapon aku yakni my sex appeal.huhu..selepas 2 minit akhirnya ku berjaya menyakinkan seorang uncle bwak kitorg pi sana.

sampai je kat bandar mahkota cheras tu mmg sume org jadi blur! pergh... mcm the apprentice lak. cuak gak masuk first corporate meeting tapi ok la everyone did their best.

"business-partner" ku dlm board room big apple!


meeting ngan mr.simon tu goin smooth la n its fun gak..


balik dari cheras, kitorg call uncle tadi tu sruh hantar p serdang naik ktm nk balik KL. balik tu singgah mid valley sat nak shoppin skit2...


time aku tgh syok shoppin, tetiba ada suara yg menyapa " miiiinnnnntttt.......". aik mcm ku kenal jek!

sempat gak snap gamba time leng keja... p/s: time ni tgh sale.kalo x caye leh la tgk papan tanda merah kat blakang tu...

pergh...sempat lagi bdk leng ni kerja kat metrojaya tu ek. (utk makluman leng merupakan rakan kuliah ku semasa di kmpp dan kini melanjutkan study nya dlm bidang optometry di ukm). ok la dia leh kerja skrg ukm cuti lagipun leng ni bkn sambut raya pun. tapi best la dpt jumpa member slalu duk wat bising dlm lecture hall...

balik tu singgah p kerinchi den tros p bazar kat stesen U. aku nyaris mati ptg tadi sebab terlibat dlm pergaduhan antara perniaga bawang dan penjual roti john (kira persaingan sihat gak la). takut gak tgk sampai berdarah2 tapi time tu aku duk gelak2 jek... nape la dorg ni bodoh sgt gado psl berebut jawatan ketua unit usahawan balai raya vista angkasa tu ja. adeh...

sampai 4th mlm tu aku tros tido psl letih sgt jalan2...


2 comments:

Unknown said...

sex appeals ???

what the hack is dat amin si remaja KL

mint heartnet said...

ellow faiz,
ko x nmpk ek sex appeals aku?
hurm..mmg la aku nye leh on off,
senang nanti takot kalo p tmpt public kena serang tetibe lak.. huhuhu...