Tuesday, November 30, 2010

yeay yeay dah hari selasa

Hari ni memang produktif, bangun tidur pukul 3 petang hanya untuk makan nasi goreng ayam kunyit. Kau orang mesti tahu kan kalau makan nasi goreng dengan telur mata lepas tu minum pulak air limau mesti dia punya mengantuk tu dah macam kena mandrem dengan uncle seekers. so tidur balik la. sampai ke malam. esoknya.

Kau mampu bangun tidur terus baca nota kuliah segala? Baru-baru ni aku ada perasan kalau masa start study je mesti nak lapar, lepas tu kalau time makan mesti terkenang nota buku exam segala. Kalau makan sambil study pulak mesti rasa nak tidur, kalau tidur mesti malas nak bangun dah pasal best gila.

ok tido.
...............


Sekarang dah pukul 4 pagi dan kolej sumpah sunyi gila sebab semua orang dah hilang kena culik dengan abang indon kontrak cat kolej. Sejak dulu lagi aku dah syak abang indon tu berniat jahat tapi semua orang tak percaya sampai sekarang ni dah ramai penghuni kolej kena culik pun dia orang masih nak bekap abang indon tu. Tapi biar la abang indon tu sebab dia tak kacau aku pun tu pun sebab aku tak suka bau cat.

wei sebab aku dah bosan gila sekarang so try la main internet yang tengah lagu pukul 4 pagi ni. Kau cuba google ROHANA mesti keluar gambar ni <-klik la kat 'ni' tu

Hujung-hujung sem ni memang senang rasa lapar balik, lepas tu susah betul nak cari makanan yang sesuai dengan selera dan kad atm kita kan kan? Sementara menunggu DS buka balik petang ni yakni lagi 13 jam marilah kita menonton video kak ana jap.



mint: telor memang sakit time lapor ek?