Saturday, November 13, 2010

sabtu lagi

hari ni merupakan sabtu ke 2 bagi study week aku. eh eh yang ke 3 actually. sumpah memang tak tau nak buat apa, ye la apa yang kau boleh buat masa study week selain study. nak juga keluar jalan jalan tapi duit memang dah la ciput, IQ kau pula rendah. baik la guling guling atas katil berangan, lepas tu kalau lapar pergi tenung nota kuliah kejap. kau tengok la apa jadi nanti.

harry potter nak keluar dah. aku memang dah berapa bulan tak tengok wayang. so kalau kau nak tengok harry potter bersama sila lah call mak aku sebab AKU ADA 2 TIKET GOLD CLASS GSC worth RM80. riak pulak.

lepas tu kita boleh makan aiskrim kat baskin robin. kalau nak makan "mcD je" pun ok gak sebab aku tak pernah rasa lagi burger chicken mcdeluxe blackpepper tu. sebelum orang lain fitnah aku tak urban, baik try dulu kan.

nak main bowling boleh tak>


woooo ni masa aku jadi manager bowling kolej


masa taip taip post ni sempat juga aku check it out dompet kejap tengok dalam takde pape pun, so kalau nak keluar tu aku mampu belanja kau TIKET GOLD CLASS GSC je la. yang lain kau belanja boleh? kalau kau baik, kau dapat pahala lagi tau tak.




mint: sekarang aku rasa yang aku bakal jadi si gemuk yang ada cgpa teruk dalam masa 2 bulan.

3 comments:

.chocolatevanilla. said...

HAHAHA , aminn ,

huuu stdy hari sabtu ouchh ~

noyu aida said...

nak maen bowling..jom2!! hehe

mint heartnet said...

ain: peter kata yeah....

noyu: ok je. sape yang dah keje kena blanje ek.