Sunday, January 3, 2010

terima kasih saudara bob

This entry was written specially for a person name Khairol Idzham.

...

Pagi ahad ni aku bangun je terus angkut bekas baju ikea tu turun bawah.

kena rasuk setan mana ntah basuh baju pagi buta

OK then. Lepas basuh kena la jemur baju kan?

slalu jemur baju kat tempat strategik mcm depan bilik yamapi
cepat skit kering.

Ketika itu kelihatan suatu lembaga sedang menjemur baju di hujung ampaian sana;

dari tepi nampak macam kenal jek??


aku teruskan menfokus entiti itu... Try usha dari belakang plak.
larh... saudara BoB ke..

ok fine. Aku pun teruskan proses menjemur dan balik ke bilik.

...

(selepas 5 jam)

sedang aku melayari internet sambil menikmati kopi di bilik
tekun?


bukak Twitter ternampak la ni;

tengok kat luar tingkap bilik
OMG!

so apa lagi,
lantas aku pose berlari-lari anak menuju ke ampaian


BAJU AKU YANG MAHAL-MAHAL ITU BERJAYA DISELAMATKAN DARI DIBASAHI HUJAN.

...


so disini aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada saudara Bob.
Anda telah beta anugerahkan Pingat Sahsiah Terunggul Bestari.



mintMelipatBaju: terima kasih juga pada twitter

No comments: