Wednesday, August 27, 2008

open a new cupboard!

waa...dah berzaman aku tak buat aktiviti blog2 nih! dulu rajin pun sebab byk perkara menarik yg terjadi dlm hidup aku ni. hidup kat matrik dulu mmg padat n busy sangat sampai kawan pun cakap "oit! get a life la min..." tapi to be honest walaupun hidup kat matrik dulu macam askar tak cukup umur yang kena recrut pakai formal tengah2 panas but its full of fun la!!


hidup aku kembali tenang lepas grad bulan april aritu. and as you know, hidup aku ni jadi makin boring coz i spend my time A LOT in my room. since then alhamdullilah la takda perkara malang singgah kat bilik tu.

lately aku rasa 'gusar' (new word i learn from danny. thanks bro hehehe), sebab banyak tol la malapetaka yang mendatang sampai nak kuar bilik pun kena pikir byk kali.

anyway..i got my new cupboard at D220 4th college. its kinda small tapi ok la kalo nak taruh mayat makcik cafe c (still remember bout her).

No comments: