Saturday, January 31, 2009

picnic under the eclipse

Venue: Bidor, Perak.
Date: 26th January 2008
Time: 5:30 p.m.

Atas permintaan Cik Aini tersayang, post entry saya kali ini ialah mengenai "picnic bersama keluarga". eh! sebenarnya ada kena mengena sikit je. Isnin lepas saya telah dijemput oleh keluarga tersayang untuk pergi ke satu program iaitu "berkelah bersama keluarga" di Kuala Woh Perak.

Komen saya semasa post mortem program ialah "gila boring....". yela kezen2 yang lain tak join, yang ada cuma adik2 saudara yang belum baligh dan masih lagi mengunakan pelampung untuk mandi di sungai. memang tak best! saya tak pi pun! hihihi....

Ibu beritahu petang tu ada 'Gerhana Matahari' selama 3 jam mulai pukul 5 ptg. But the sad thing is we can't see it here in Perak. Tapi apa yang kami nampak ialah cahaya2 aneh di sebalik awan. takkan Aurora kot...

here i attached some of the images we captured,









cantik sebab kalerpul tapi pelek sebab tak penah tengok benda camni kat Malaysia. Anyway benda ni sekejap je dalam 20 minit sebab last2 terus hilang (boleh refer gambar terakhir).


nota lutut: sorry sebab gambar makin lama makin kecik. tak tau nape!!

~FIN

3 comments:

alya husna said...

kuala woh!!! so 'near' wif my home!!! hahahha...

Miera Amira said...

sgt cntik la awn tu..hehe..

mint heartnet said...

alya: umah awak kat atas la..

mira: cantik lagi aku..